Eventos

Buscador

    a
Obxectivo
Unha imaxe vale mais que mil palabras, a proba atopámola en Instagram, a rede social de contido audiovisual que mais ten crecido nos últimos anos. De uso sinxelo e con un gran publico potencial, permite aos profesionais e ás empresas conectar de forma rápida coa súa audiencia, creando unha imaxe de marca cércana formando unha comunidade activa arredor da mesma.
Neste taller adestrarémonos en Instagram dende o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia a seguir nela en función dos nosos obxectivos. 

Contidos
1.	Introdución a Instagram
2.	Por que a miña empresa debería estar en Instagram?
3.	O perfil de empresa en Instagram
4.	Estratexia de contidos
Marcas nas que inspirarte

Relator: José Luis Taboada. Inxeneiro Informático con máis de 20 anos de experiencia, e especializado en sistemas informáticos.
Obxectivo: 
Este obradoiro ten como obxectivo dar a coñecer diversas ferramentas de xestión e monitorización para as diferentes redes sociais nas que teña presenza a empresa. Estas ferramentas permiten a optimización de recursos e fan máis sinxela e eficiente a execución do plan de redes sociaisda empresa. 
Analizarase en profundidade a ferramenta Hootsuite, unha das más populares en la gestión unificada de varios perfiles de empresa, ademais de ferramentas específicas con particularidades para cada rede social.

Contidos:
•	Introdución: Necesidade de ferramentas de xestión e as súas características
•	Ferramenta de xestión unificada: Hootsuite
•	Funcionalidades
•	Comeza a utilizar Hootsuite coas túas redes sociais

O obradoiro será impartido por Eliana Bouzas, Licenciada en publicidade e relacións públicas pola Uvigo e Master en Tecnoloxías da Información e desenvolvemento rexional pola USC, con máis de 6 anos de experiencia vinculada a proyectos de alfabetización e capacitación dixital.