Eventos

Buscador

    a
Obxetivo:
Que te parece facer fotos que apeteza mirar? Fotos que inviten a escaparse; imaxes que transmitan as cores do encanto, o son do auga; uns bos días ben dados; un lugar onde contar historias; a paz; a espera; que che apetece probar a gastronomía dese lugar; un azul moi intenso; unha noite romántica e unha maña chea de vida; o minimalista; unha charla pendente; un segundo aire; a vida apracible.
A fotografía para espazos turísticos non se basea tanto no avanzada e custosa que sexa a túa cámara ou dispositivo móbil, tratase mais de aprender cales son eses elementos da composición visual que te axudaran a facer fotografías que transmitan a esencia do teu establecemento turístico e do espazo rural que o rodea.
Contido:
1.- A clave esta en comunicar
2.- É o equipo un factor determinante a hora de acadar fotografías atractivas?
3.- Cales son os elementos básicos que se requiren para fotografía co SmartPhone?
4.- Antes de disparar ha de saberse mirar.
5.- A regra dos terzos
6.- Que se precisa para gravar un vídeo?
7.- Softwares mais empregados para crear presentacións con fotos e vídeos
8.- Conclusións


Ponente: Nirioxis Rodríguez é Técnica Superior en fotografía pola Escola de Arte e Deseño Maestro Mateo, con máis de 6 anos de experiencia.
Obxectivos:
O obradoiro está orientado a axudar as empresas e autónomos a coñecer os recursos e as ferramentas informáticas máis comúns para a mellora da xestión e funcionamento do seu negocio.

Contidos:
• Introdución
• Ofimática: procesador de textos, follas de cálculo, etc.
• Backup e seguridade: antivirus e copias de seguridade
• Comunicación: correo electrónico e mensaxería móbil
• Oficina remota

O obradoiro será impartido por Eliana Bouzas, Licenciada en publicidade e relacións públicas pola Uvigo e Master en Tecnoloxías da Información e desenvolvemento rexional pola USC, con máis de 6 anos de experiencia vinculada a proyectos de alfabetización e capacitación dixital.
Obxectivo
Unha imaxe vale mais que mil palabras, a proba atopámola en Instagram, a rede social de contido audiovisual que mais ten crecido nos últimos anos. De uso sinxelo e con un gran publico potencial, permite aos profesionais e ás empresas conectar de forma rápida coa súa audiencia, creando unha imaxe de marca cércana formando unha comunidade activa arredor da mesma.
Neste taller adestrarémonos en Instagram dende o enfoque profesional, coñecendo as funcionalidades que nos ofrece e recomendando a estratexia a seguir nela en función dos nosos obxectivos. 

Contidos
1.	Introdución a Instagram
2.	Por que a miña empresa debería estar en Instagram?
3.	O perfil de empresa en Instagram
4.	Estratexia de contidos
Marcas nas que inspirarte

Relator: o obradoiro será impartido por Esther Garcinuño, Diplomada en Ciencias Empresariais, coa especialidade de mercadotecnia e dirección comercial, pola Universidade da Coruña e Enxeñeira Técnica en Informática de Xestión pola Universidade de Vigo, con mais de 8 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web