Eventos

Buscador

    a
Contidos:
•	Cloud Computing
•	Almacenar información corporativa na nube. Aspectos a valorar
•	Solucións de balde
•	Contorna lexislativa e protección de datos
•	Contratación Cloud Computing. Aspectos xurídicos.
•	Implantación nas empresas
•	Own Cloud: caso práctico
Relator:
O obradoiro será impartido por José Luís Fernández, director de Servizos técnicos de Stoutic. Enxeñeiro técnico en informática de xestión, conta coas certificacións Red Hat Certified System Administrator (RHCSA), LPIC- 2 Certificación Profesional Avanzado de Linux e Cloudera Certified Administrator por Hadoop (CCAH).

Obxectivos:
O obradoiro está orientado a axudar as empresas e autónomos a coñecer os recursos e as ferramentas informáticas máis comúns para a mellora da xestión e funcionamento do seu negocio.

Contidos:
1.- Os diferentes dispositivos.
2.- Sistemas IOS, Android e BlackBerry.
3.- As app’s.
4.- Conectividad Wi-fi y “x”G.
5.- App´s de Movilidad:
                - Correo electrónico, contactos e calendarios (Gmail, Outlook.com)
                - Almacenamiento na nube (DropBox, Google Drive, OneDrive)
                - Google Maps
                - Google Earth
                - Google Calender
                - Google Traductor
                - Banca Electrónica
                - Videoconferencia (Facetime, Skype, Hangouts)
                - Geolocalización
                - Video vixilancia, cámaras IP
                - Invoice2Go  (facturas dende a nube)
                - Imprimir dende o móvil
                - Control Remoto (RDP) (Teamviewer, Logmein)
                - App’s de pago e gratuitas.

O taller será impartido polo perito informático Francisco Lorenzo, enxeñeiro Técnico en informática de Sistemas pola Universidade da Coruña e enxeñeiro Técnico en informática de Xestión pola Universidade de Vigo coa especialidade de “Seguridade informática” e “Sistemas virtualizados”, levanto mais de dez anos no sector de virtualización de sistemas e consolidación de servidores.
Obxectivos:
Neste obradoiro aprenderemos a sacarlle moito máis partido á nosa conta de Google, xa que non só é unha conta de correo baixo o dominio gmail.com, senón que desde a versión web de Gmail se poden xestionar todas as contas de correo que queiramos, incluso as corporativas da nosa organización. Ademais, esta ferramenta pode ser a nosa base de datos de clientes, xa que dispón dunha axenda de contactos moi áxil e robusta. Todo isto está accesible a través da nube, desde calquera parte e en calquera momento.

Contidos:
•	A miña conta de correo de Gmail
•	Versión web de Gmail como xestor de contas de correo electrónico. Configuración para recibir e enviar correos desde as contas que queira
•	Xestionar os meus correos electrónicos de empresa
•	Configurar as miñas firmas corporativas nos correos
•	Axenda de contactos que facilita a comunicación con provedores e clientes
•	Configuración de contas en iOS e Android

Relator: o obradoiro será impartido por Alberto Falcón, Licenciado en Ciencias da Información pola Universidad do País Vasco e Máster en Integración de Redes en contornas Internet, con mais de 12 anos de experiencia en deseño, desenvolvemento e dirección de proxectos web. Especialista en Marketing Online. É asesor do SmartPeme Pontevedra