Eventos

Buscador

    a
Obxectivo:

O tema que se abordará neste curso correspóndese coa segunda parte do obradoiro Google Analytics: Iniciación á analítica Web.
Nesta parte centrarémonos en interpretar os datos dos informes máis importantes e en entender as diferentes métricas e dimensións dos resultados que obtemos nos nosos sitios web. A idea principal que se busca alcanzar é poder chegar á toma de decisións óptima e corrixir pautas para mellorar os nosos obxectivos comerciais. 

Contidos: 
•	Dimensións métricas e valores 
•	As vistas
•	Os obxectivos 
•	Embudes de conversión
•	Referencia de tráfico de campañas

Relator: o obradoiro será impartido por Andrés Carrera, Inxeneiro Informático pola Universidade de Alcalá. Analista con máis de oito anos de experiencia no deseño, desenrolo e implementación de solucións software para empresas. Especialista en Aseguramento de Calidade do Software. É asesor do SmartPeme de Vigo.