Eventos

Buscador

    a
Dise que “no hai unha segunda oportunidade de causar unha boa primeira impresión”. As fotos dun inmoble, local comercial ,casa rural, establecemento hoteleiro, especialmente a foto principal ou de cabeceira debe provocar unha acción nos observadores: querer seguir navegando pola túa web; interesarse por coñecer valoracións doutras persoas; contactar, visitar ou no mellor dos casos, realizar a reserva. Fotos mal iluminadas, desenfocadas, movidas, pobres en detalles, causarían que ese potencial cliente abandonase a túa paxina e buscase outra.
Un estudo realizado por www.trulia.com (portal inmobiliario mellor valorado dos Estados Unidos ) comprobou que os inmobles con mais de 6 imaxes logran mellores resultados nas procuras. Non obstante moitas persoas deixan de chamar a Casa Rural ou Inmobiliaria se as fotos non lle atraen.
O obxectivo deste taller e que aprendas como mellorar as túas fotos, como aproveitar a luz natural e artificial que baña a escena, cales son os puntos de vista en altura e posición que diferencian unha imaxe doutra, como elaborar una presentación de fotos e vídeos para subila a túa paxina de YouTube.
Contido:
•	Que é la fotografía de interiores?
•	Tipos de cámaras. Pódese fotografar desde o móbil?
•	Preparar os espazo antes de disparar. Que é o Home Staging?
•	Como é a luz que baña unha escena? Aprende a mirar un espazo.
•	Postproducción: as imaxes deben pasar polo “quirófano”
•	Pautas para gravar un vídeo. Estilos e tipos de vídeos. Planos, ángulos e movementos de cámara.
•	Aplicacións ou Softwares máis usados para preparar presentacións con fotografías e vídeos. 


Ponente: Nirioxis Rodríguez é Técnica Superior en fotografía pola Escola de Arte e Deseño Maestro Mateo, con máis de 6 anos de experiencia.
13/09/2016 19:00
Obxectivo: 
Neste obradoiro, dirixido a pemes e autónomos en xeral, explicarase de xeito práctico como crear anuncios segmentados na plataforma Facebook. Estes anuncios son vitais e forman parte da estratexia de mercadotecnia do seu negocio. Farase fincapé en cales deberían ser as estratexias das empresas das persoas asistentes. Recoméndase ter xa conta en Facebook para realizar as prácticas.

Contidos
– Que é Facebook Ads?
– Cales son as súas principais vantaxes?
– Tipos de anuncios en Facebook
– Estrutura das campañas de Facebook Ads
– Vantaxes que ofrece o Power Editor
– Como crear unha campaña co Power Editor
– Como creo un conxunto de anuncios co Power Editor
– Como configurar a mensaxe publicitaria segundo o tipo de anuncio
– Público: o poder dunha boa segmentación
– Optimización e prezos

Relator: o obradoiro será impartido por Andrés Carrera, Inxeneiro Informático pola Universidade de Alcalá. Analista con máis de oito anos de experiencia no deseño, desenrolo e implementación de solucións software para empresas. Especialista en Aseguramento de Calidade do Software. É asesor TIC do SmartPeme de Vigo.